TEXTIELDRUKKER KLANTCASE

“Ik check elke dag even de openstaande posten”
Meer grip op de cash flow
“Ik ben dit bedrijf zo’n 15 jaar geleden begonnen. Eerst samen met een compagnon, maar na 3 jaar ben ik zelf doorgegaan. In het begin deed ik alles zelf, maar dat hou je niet vol. Mijn vrouw is toen stap voor stap de administratie gaan overnemen. Dat ging op zich goed, maar ik ben nogal slordig, dus dan kon ze toch niet alles vinden. Daar krijg je dan alleen maar ruzie van.
Voor mij is het erg lastig als de boekhouding achterloopt, want ik moet wel financiële beslissingen nemen. Mijn vrouw ontdekte laatst ElkeDagBij. Weer een administratiekantoor dacht ik. Maar dat was niet zo. Ze nemen gewoon alles van je over. Dus ook de btw-aangifte en de jaarrekening. Dat scheelt mij dus echt heel veel tijd en de boekhouding is nu veel netter dan ik ooit zou kunnen.
ElkeDagBij betekent voor mij vooral tijd besparen en gefundeerd financiële beslissingen nemen. Elke dag bij zijn met de administratie is toch wel handig. Nu de administratie elke dag bij is, weet ik altijd hoe veel geld ik nog moet krijgen en betalen. Dat wil ik als ondernemer gewoon weten. Met ElkeDagBij hoef ik nooit meer zelf te boekhouden. En ik heb er ook nog een leuke klant aan over gehouden, want ElkeDagBij bestelt z’n polo’s nu bij mij.”
Vijf onmisbare functies voor de administratie van elke zakelijke dienstverlener
Uitgebreide financiële rapportages
Openstaande posten dagelijks bijgewerkt
Openstaande posten dagelijks bijgewerkt dank zij de automatische bankkoppeling. Bekijk de demo
Facturen direct betalen vanuit administratie
Bespaar tijd en voorkom ‘overtikfouten’. Bekijk de demo
Herinneringen met 1 klik versturen
Klanten betalen sneller na een nette betalingsherinnering. Bekijk de demo
Inkoopfacturen digitaal opslaan en altijd op je scherm terug zien
“We betaalden ons scheel aan accountantskosten. Nu ben ik ongeveer de helft hiervan kwijt”
Andere klanten over ElkeDagBij







