Nooit meer zelf boekhouden. Da’s pas goedkoop

Goedkoop of beste koop
Je bent ondernemer. Dus kritisch op kosten. Dus kijk je niet alleen naar je uitgaven, maar ook naar je besparingen. Want een abonnement van € 10 per maand is in ene knap duur als je dat 4 uur werk per week kost.

Vooraf weten wat je achteraf betaalt
Bij ElkeDagBij heb je altijd een vast maandbedrag. Je weet vooraf wat je achteraf betaalt. Of je nu zzp’er bent, een BV hebt of een VOF, je betaalt hetzelfde.

Extra services per maand:

i

Jaarrekening vanaf € 10,00 pm

De jaarrekening is bij ElkeDagBij niet alleen snel gemaakt, je krijgt ‘m bij ons al vanaf € 10,- per maand. Het geheim? Elke dag bij zijn.

Inkomsten-belasting €15,00 pm

Met de gegevens van je bedrijf kunnen wij ook eenvoudig de IB aangifte voor je uit handen nemen. Alles op één plek geregeld. Lekker makkelijk.
Z

Vennootschaps-belasting en KvK €20,00 pm

Nadat de jaarrekening definitief is deponeren wij deze bij de kvk. Voor jou als ondernemer is het maar één klik extra. Dat geldt ook voor de aangifte VpB.

Loonadministratie €12,50 per medewerker pm

Ook de loonadministratie centraal regelen? Wel zo gemakkelijk. Geen opstartkosten voor een nieuwe medewerker.

Advies op afroep

Soms heb je behoefte aan advies. Als het niet in je abonnement zit, kun je natuurlijk toch bij ons terecht. Afhankelijk van je vraag, schatten we de advieskosten in. Omdat we je administratie al goed kennen en die elke dag bij is, kunnen we vaak snel adviseren tegen een prijs die geen kantoor biedt.
l

Maatwerk

Heb je bijzondere rekeningen (PayPal, zakelijke credit card die je privé gebruikt, rekening courant) of financiële constructies (leningen)? Bij de intake maken we hierover meteen goede afspraken hoe we die in de administratie verwerken. En als er meerkosten aan verbonden zijn (€ 50 per uur) spreken we dat natuurlijk ook meteen goed af.

Holding

Heb je ook een holding? Dan kunnen we die administratie makkelijk toevoegen als extra abonnement. Je bent dan al voor € 37,50 per maand klaar. Je beschikt over precies dezelfde functies. Ook voor de holding hoef je dus nooit meer zelf te boekhouden.
g

Intake

Nooit meer zelf boekhouden begint met een degelijke intake van ca. 2,5 uur. We nemen alles met je door, zoals factureren, het dashboard met financiële cijfers, bonnetjes, btw in 1 klik klaar. Daarmee maak jij een vliegende start en zit je niet uren te zwoegen op uitzoekwerk. Voor de intake rekenen we eenmalig € 125.

Je kunt elk moment beginnen
De administratie loopt van 1 januari t/m 31 december, maar dat betekent niet dat je ook op 1 januari moet starten met ElkeDagBij. Het mag op elke dag van het jaar. Als je al wel een administratie hebt vanaf 1 januari, verwerken we uiteraard alle cijfers vanaf 1 januari. Je abonnement start dan ook met terugwerkende kracht op 1 januari, alsof je toen al begonnen was.

Starters
Als je je bedrijf niet op 1 januari start, maar ergens gedurende het kalenderjaar, begint ons abonnement ook vanaf die dag. Heb je al facturen van voor de startdatum? Dan bekijken we samen hoe we die het beste in de administratie kunnen verwerken.

“Ik begon voor mijzelf en ElkeDagBij had een overtuigend verhaal”

‘Ik kwam ElkeDagBij tegen op de Startersdag van de Kamer van Koophandel in Rotterdam. Op een gegeven moment liep ik tegen twee stands aan, naast elkaar. Eén over Online Boekhouden en één ElkeDagBij. De belofte van elke dag bij sprak mij direct al aan, dus die stand heb ik eerst bezocht.

Hun verhaal was duidelijk en overtuigend. Wat krijg je en wat kost het. En een persoonlijk verhaal. Ik moest toen nog starten, dus dan kijk je ook naar mensen die behulpzaam zijn. Bij ElkeDagBij had ik meteen een goed gevoel. Ook als startende eenmanszaak was ik welkom en kon ik rekenen op alle support. Enthousiaste mensen, alles digitaal, geen groot kantoor waar je belandt in ondoorzichtige processen.

Afgelopen maart ben ik echt voor mijzelf begonnen als financiële interimmer en kredietadviseur voor ondernemers. Het gaat eigenlijk heel goed. Ik doe bijvoorbeeld een flinke opdracht voor een grote bank.

“Het gebruiksgemak staat bovenaan. Je hoeft bijna niets te doen.”

Ik ben ook meteen met ElkeDagBij begonnen, want ik wilde alles vanaf de start onder controle hebben. Als financieringsspecialist weet ik hoe belangrijk het is je zaakjes op orde te hebben. Met mijn eenmanszaak heb ik een eenvoudige administratie, maar die moet wel goed zijn. Ze hebben mij uitstekend op weg geholpen en dat doen ze nog steeds. Als ze iets missen krijg ik een vriendelijk mailtje hierover en kan ik meteen de ontbrekende facturen of bonnetjes uploaden.

“De kostencategorieën geven mij het inzicht waarmee ik mijn geld nou echt verdien.”

De sterkste punten van ElkeDagBij vind ik het gebruiksgemak. Alles digitaal is echt heel fijn, ik kan alle cijfers zowat realtime zien en de bankafschriften worden elke dag bijgewerkt. Op het dashboard zie ik mijn hele bedrijf financieel voorbijkomen. Dat is in het begin vooral leuk, maar na een tijdje ook leerzaam. Ik maak gebruik van kostencategorieën en daardoor heb ik een gedetailleerd inzicht in mijn kosten en het resultaat.

Ik ben op de startersdag inderdaad ook nog even naar die andere stand gegaan. Hun oplossing was wat goedkoper, maar ik moest dan ook veel meer zelf doen. En dàt wilde ik nou juist niet!’