Nooit meer zelf boekhouden.
Ook voor de retail, handel en zakelijke diensten
Nooit meer zelf boekhouden. Dat scheelt een tijd!
Als je met flinke hoeveelheden facturen te maken hebt, uitgaand en inkomend, loop je snel achter de feiten (lees: cashflow) aan. Het kost al veel tijd om alles bij te houden en helemaal als je achter loopt. Daarom ElkeDagBij. Wij houden de administratie elke dag bij (what’s in a name) en je hebt overal en altijd inzicht in je openstaande posten en financiële situatie.
Controle en inzicht
ElkeDagBij is ideaal voor de administratie van retail, handel en zakelijke dienstverlening. De openstaande posten (in/uit), je banksaldo en alle betalingen zijn dagelijks bijgewerkt. Vooral handig als je (winkel)acties doet. Dan wil je precies weten wat je te besteden hebt. En ElkeDagBij kan je héél véél geld schelen als je nu je administratie door een kantoor laat bijhouden.

Extra services per maand:
Jaarrekening voor maar
€ 25,00 pm
De jaarrekening is bij ElkeDagBij niet alleen snel gemaakt, je krijgt ‘m bij ons voor € 25,00 per maand. Dat is het voordeel van elke dag bij zijn.
Inkomsten-belasting €15,00 pm
Vennootschaps-belasting en KvK €20,00 pm
Loonadministratie €12,50 per medewerker pm
Advies op afroep
Maatwerk
Heb je bijzondere rekeningen (PayPal, zakelijke credit card die je privé gebruikt, rekening courant) of financiële constructies (leningen)? Bij de intake maken we hierover meteen goede afspraken hoe we die in de administratie verwerken. En als er meerkosten aan verbonden zijn (€ 95 per uur) spreken we dat natuurlijk ook meteen goed af.
Holding
Heb je ook een holding? Dan kunnen we die administratie makkelijk toevoegen als extra abonnement. Je bent dan al voor € 52,50 per maand klaar. Je beschikt over precies dezelfde functies. Ook voor de holding hoef je dus nooit meer zelf te boekhouden.
Intake
Gun jezelf een boekhouding die voor jou werkt in plaats van andersom
Boekhouden voor retail, handel en zakelijke diensten
Actuele cijfers en inzicht
- Overzichtelijk dashboard, elke dag bijgewerkt
- Cash flow
- Openstaande posten te betalen en te ontvangen
- Banksaldo en de laatste bankafschriften
- Resultaten t.o.v. budget
- Resultaten t.o.v. vorig jaar
- Uitgebreide rapportages, ook voor banken
Tijd besparen
- Van soms wel een dagtaak naar een halve dag per week!
- Wat automatisch kan, gaat automatisch
- Btw-aangifte met 1 klik klaar. Je hoeft alleen akkoord te geven
- Bankafschriften compleet en volledig automatisch ingelezen
- Geen gesleep met ordners naar een accountantskantoor
Besparen op accountantskosten en meer duidelijkheid
- Niet betalen voor handmatig werk dat ook automatisch kan
- Niet achter de feiten aan lopen met een administratie die weken, soms maanden achterloopt
- Actueel overzicht hebben van je financiële situatie
- Korte lijntjes, zeer persoonlijk
Aantrekkelijke extra's
- Altijd en overal online toegang
- Loonadministratie
- Toegangsrechten voor meerdere personen
- Koppeling met webshop
“We betaalden ons scheel aan accountantskosten. Nu ben ik ongeveer de helft hiervan kwijt.”
Vooral het inzicht dat ik in de cijfers heb, is enorm. Onze resultaten cumulatief, per periode en inzoomen tot in detail, facturen terugkijken, dat is geweldig. Af en toe ga ik er echt voor zitten en toets ik alle resultaten aan onze begroting. Dat werkt perfect.”
Je kunt elk moment beginnen
De administratie loopt van 1 januari t/m 31 december, maar dat betekent niet dat je ook op 1 januari moet starten met ElkeDagBij. Het mag op elke dag van het jaar. Als je al wel een administratie hebt vanaf 1 januari, verwerken we uiteraard alle cijfers vanaf 1 januari. Je abonnement start dan ook met terugwerkende kracht op 1 januari, alsof je toen al begonnen was.
Starters
Als je je bedrijf niet op 1 januari start, maar ergens gedurende het kalenderjaar, begint ons abonnement ook vanaf die dag. Heb je al facturen van voor de startdatum? Dan bekijken we samen hoe we die het beste in de administratie kunnen verwerken.